مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-12سياسي

فرهنگ کتابخوانی جامعه را از آفات اجتماعی ایمن می کند


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان کتاب را آگاهی بخش و دانش افزا دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی کمک می کند تا جامعه آگاه داشته باشیم و جامعه آگاه از آفات و آسیب های اجتماعی ایمن خواهد بود.

- پریسا کرمی در نشست کتابخوان دانشجو که در سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت جوانان متعهد و توانمند در عرصه فرهنگی، اظهار کرد: رسالت نهاد کتابخانه های عمومی تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی است.

وی بسیج دانشجویی را منشا خیرات و برکات در فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: قطعا با نقش آفرینی جوانان خلاق و نیک اندیش در عرصه ترویج کتاب می توانیم گام های موثرتری برداریم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با اشاره به انس رهبر انقلاب با کتاب، عنوان کرد: تاکید و توجه مقام معظم رهبری نسبت به مسئله کتاب و مطالعه نشان دهنده اهمیت آن است و تقریظ هایی که ایشان نسبت به برخی از کتاب ها دارند، یک موجی از کتابخوانی در کشور ایجاد می کند.

کرمی، با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب کتاب باید در سبد خانواده ها قرار بگیرد، گفت: به دنبال ترغیب کودکان و نوجوانان به خوانش کتاب هستیم و باید فرهنگ کتابخوانی را در مادران نهادینه کنیم، زیرا اگر کودک کتابخوان داشته باشیم، دیگر نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کتابخوانی جامعه را از آفات اجتماعی ایمن می کند

فرهنگ کتابخوانی جامعه را از آفات اجتماعی ایمن می کند